Uitgelichte USP van het product
Uitgelichte USP van het product
Uitgelichte USP van het product
Beinvloed de bezoeker in zijn toekomstige aankoopbeslissing door geloofwaardigheid en vertrouwen op te bouwen. Dit kun je bijvoorbeeld doen door autoriteit en ervaringsdeskundigheid m.b.t onze branche te beschrijven.
Ook herkenning is een krachtige emotie om ontspanning en vertrouwen op te wekken. Vertel bijvoorbeeld iets over jezelf of het bedrijf (strorytelling) wat relevant is voor de bezoeker.
Je laat zien dat je weet en begrijpt met welke uitdagingen je bezoeker op de pagina is gekomen en impliceert dat je hier de oplossing voor hebt gevonden.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.